tisdag 23 augusti 2011

Träna kroppsdelar

Här är några sidor där du kan träna och lära dig kroppens olika delar:

Kroppsdelar - klicka och lyssna
Kroppsdelar - kolla om du kan!
Fler kroppsdelar - klicka och lyssna
Fler kroppsdelar - kolla om du kan!

Dra orden till rätt bild
Skriv rätt ord

Träna de yttre kroppsdelarna
Träna de inre kroppsdelarna

Hur är det att vara på sjukhus?

Roligt om kroppen

Allt om kroppen - en anatomisk atlas

Google body browser (på engelska, Firefox)

Skelettets delar
Hjärtats delar
Matspjälkningsorganen
Örat
Ögat






11 kommentarer:

  1. det finns roliga spel om kroppen.
    och man lär sig mycke.

    jasmine

    SvaraRadera
  2. jag tycker att de är finns jätte fin saker
    ayesha

    SvaraRadera
  3. det var kul att titta på dom som opererades

    /Mohammed

    SvaraRadera
  4. yurii - roling om kroppen

    SvaraRadera
  5. jag tycken att det bra med kroppen.
    jag har spela med kroppen alla komma ihog

    natthapong pengsa

    SvaraRadera
  6. jag tikar om KROPEN FOR JAG SKA BLIR DAKTOR



    MUSTAFA

    SvaraRadera
  7. Det var bra och så, man lärde sig lite men jag ville att det skulle ha varit mer kroppsdelar på de första grejerna man kunde göra och att det inte bara var kroppsdelar man fick träna på utan till exempel människans organ, underliv, skelettet eller ja kroppsdelar men det var ändå ett jätte bra jobb!!!!!!

    SvaraRadera